God Middag
Tiden går fort nu idag har vi redan den 10 oj oj,man hinner ju nästan inte betala sina räkningar för att man ska börja med nästa månads räkning,tänker inte ni så oxå eller är det bara jag som gör det?
Idag blir det nog att se till att jag skaffar mej dubbdäck,om jag ska våga köra här i Göteborg idag,men det pratas så mycket om att man ska tänka på miljön,gör vi det när vi är tvungna att sätta på dubbdäck?
Hej ha en bra dag nu ska jag fördärva miljön med mina dubbdäck oj oj
Det finns ju dubbfria vinterdäck. Du som bor nästan i stan behöver ju inte dubb så mycket som vi på landet. Sen en sak till, köp begagnat.Du kan få jättefina däck på Blocket för en fjärdedel av priset, som håller ett par vintersäsonger. Med tanke på, att ni har haft bilen rätt lägne nu, så kanske det ändå är dags att byta bil om ett par år, och så lite som ni använder vinterdäck, så klarar ni er nog med begagnade. Du kan nog tom få dem på fälg, så slipper du skifta hela tiden.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Hej Gunilla det där med dubbdäck har jag lagt ner nu för i år,och sen att köpa på blocket är jag inte så intresserad av,för jag kan inte förstå deras språk jag tror du förstår vad jag menar
Blocket är ju vanliga annonser…..
Blandar du inte ihop vad jag menar med Tradera?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....