Underbara och tänkvärda historier!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
puttar upp!!!!
ja man kan ta nån då och då. Fundrar på att nåla detta, så kan man gå in occh smuttläsa!
ja nu ligger den på anslagstavlan, så kan man gå in och kika!

är alla med där?..
hahaha… hur kom jag in här?….trodde jag kollade en missad dagsfärsk tråd?….
låter spännande såg att det är asbilliga böcker på adlibris…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
ja adlibris har bra priser på böcker och fraktfritt och snabba är de.

Länge sedan jag tittade på denna tråden.
Jag kan bidra med en söt historia från en händelse strax före jul. Vi gick till frissan. Den Största dottern skulle klippa håret, det var verkligen akut så vi tog första bästa salong med drop-in vilket var herrfrisören i byn.
När Den största dottern satt i stolen, så fanns småsystrarna med i väntrummet och försökte vänta så gott det gick, fast det är svårt att vänta när man är liten tjej och är mer eller mindre 8 år… Jag bläddrade uttråkat i några tidningar.
Då kom det in en farbror.
En ganska grå och tjock farbror. Han hade solkiga byxor och hängslen, men hade tvättat sig i ansiktet men inte händerna, och hade kammat hårtestar över flinten. Han såg trött och varm ut, det blänkte i pannan. Han satte sig tyst ner och tittade tomt framför sig.
Den minsta gör stora ögon. Hon står en stund och kikar på farbrorn, ser fundersam ut. Hon tittade och tittade. Sen kom hon fram till mig. Lutade sig fram och viskade allvarligt i mitt öra…
"-Mamma ! Jag tycker inte den där mannen behöver en ny frisyr -för han är så snygg ändå ! "
Farbrorn hörde vad hon sa - Han sken upp och jag tror faktiskt Den Minsta hade rätt…. När han sträckte på sig, stolt och blyg över hennes ord så såg han verkligen så fin och snäll ut.
Jag undrar vad hon ser egentligen när hon träffar folk. Det vill jag också se.
#8 Haha, underbart! Härligt att kunna glädja de som verkligen behöver det…

Hon är bra på det, vår minsta.
Men va gullligt!!!!!!
Lite långa men väl värda att läsa.