Heminredning?
Tänkte ifall folk ville dela med sig av lite tips om lite läckra sätt att piffa upp sitt hem med antingen saker direkt från naturen eller saker som indirekt inspirerat er till ett grönare naturtroget? hem :)
Visste inte var jag skulle posta detta så la upp det på några andra iFokus sidor med :)
Säger förlåt redan nu för stavningen är inte min bästa vän direkt :)
Livet i varje Andetag
Det brukar följa med en del natur när jag tar in kängor och kläder inte direkt inredning.
hehe :)
Livet i varje Andetag

har ingen bild, men tar in tallkottar ibland och lägger i blomkrukorna över blomjorden,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
hehe har nästan samma men inte riktigt :) plockar ofta in avrundade stenar och glas från stranden och driftwood :) kan slänga in en liten bild på en sak vi gjort hemma ska bara fixa en bild :)
Livet i varje Andetag

har även små troll jag gjort själv av nån förjad lera från panduro som jag har i krulorna. de tål att vattnas.minnst inte om jag kokat dem elr vad jag gjorde, var längesen, nu är det ju inte från skogen, men det är ju troll av min egen udda sort;)))

#6 mysigt. grenar kan vara väldigt fina rätt plaserade.
jo fast dem här är fel placerade :P ska köpa sån här vitduk och måla upp lite grönaktiga saker hehe ^^
Livet i varje Andetag

tycker den e snygg där den är när man ser skuggorna,
Jättefint!!!! Tyvärr har jag fyra små marodörer här som tycker att man kan leka med det mesta, så här är ganska kalt på prydnadssaker…
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#7 Fin!
#11 Samma problem här. Brukar vakna upp i Juletider av att det pågår en pingisturnering i vardagsrummet. Detta alltså efter att jag lärt mig att krossade sköra julgransprydnader/kulor är ett elände att städa upp.
Därefter endast plastkulor i granen med ovanstående resultat. 

Och jag har bara en (1) ¨marodör¨..
ja, skönt med varelser som har baransinnet kvar för evigt.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....