Svensk natur iFokus

Svensk natur

Etikett: 22-ute-i-naturen
Läst 687 ggr
BitteS
0

Naruren som konstnär

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ute på Billudden vid Rullsand för att plocka havtorn förra hösten. Ett otroligt vackert område. Längst ut på udden finns ett område mitt på udden där det är ett stort område med bara stenar. Gick där och kollade, för jag älskar stenar. Det är naturreservat så man får inte ta hem. Hittade denna som jag tyckte var värd att fota. När jag kom hem och skulle kika på bilderna så döm om min förvåning nar jag fick upp denna bild. Den ser ju ut som ett ansikte i profil!!! Det såg jag inte när jag tog kortet. Så trots att man har digitalkamera och kan titta på bilderna direkt så kan man få sig överraskningar när man kommer hem.

irma
0

vilken bild,, helt otroligt.. man ser ju direkt ansiktet,, ibland kan det vara svårt att se det som andra ser i olika saker men här är det helt klart direkt..
jag hittar också saker efteråt när jag ser på bilderna i datorn,,, om jag t ex tar en bild på en blomma sen ser jag den lilla spindeln eller insekten som sitter i närheten,, snacka om att man blir helt blind för annat än motivet.. :-)

amaira
0

Läckert ansikte, dessutom!!