Svensk natur iFokus

Svensk natur

Etikett: 22-ute-i-naturen
Läst 1208 ggr
Ronja06
0

Natur bilder!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vara glad för lite komentarer av mina natur bilder jag har fotat. Skrattande De är fotade utanför min stuga som ligger i Värmland. Dessa bilderna är fotade i slutet av Maj. Och jag tycker själv att de blev rätt så lyckade.

Första bilden är fotad klockan 21.00. Den andra bilden är fotad 13.00 på samma dag. [dock i annan vinkel]

Mvh Emelie Förlägen

Ronja06
0

Här är bild nummer 2. Fotad 13.00 samma dag som bilden ovan.

Mvh Emelie Förlägen

irma
0

fina bilder..helt fantastikt fina.. jag tycker det är svårt att ta såna naturbilder,vet aldrig hur jag ska komponera m.m.  jag gillar dom :-)

Ronja06
0

Tack så mycket! :)

Mvh Emelie Förlägen

Ronja06
0

*putt*

Mvh Emelie Förlägen

Ronja06
0

Här kommer en bild jag fotade för 2 dagar sedan. Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

irma
0

Härlig bild, den får t om en badkruka som mej att vilja gå i där mellan vassen. Tycker den är bra komponerad och bra skärpa med fina färger..

CarlS
0

Härliga somriga bilder Ronja!

//CarlS

TinaNordberg
0

Fina bilder Ronja. Eftersom du ber om vad vi tycker vill jag säga att du ska tänka på att få  horisonten vågrät. Sjön lutar inte. Det är bara på en bild lite snett. Det går att räta upp i photochop.

Lycka till o fortsätt fota.

MVH Tina

Tina Nordberg medarbetare:

Fågelskådning i fokus

Svamp i fokus

Puma77
0

Jättefina bilder o härliga färger.

//Pia

irma
0

#8 tänkte inte på att den lutade förrän du sa det :-)

Ronja06
0

Tack så mycket Glad

#8: Såg även nu att jag hade fotat den lite snett. Ska fixa det i photoshop. Flört

Mvh Emelie Förlägen

CarlS
0

Ett tips kan ju var att införskaffa ett trebensstativ med tillhörande litet vattenpass Ronja!

Då får man dels knivskarpa bilder plus att man med vattenpassets hjälp får helt rätt på lutningen.

Själv står dessa båda grejor högst upp på min födelsledagspresenter..:)